четвер, 25 лютого 2021 р.

«Я знаю, що забуття не суджено мені…» до 150-річчя від дня народження Лесі Українки!


Поетична акварель «Я знаю, що забуття не суджено мені…» до 150-річчя від дня народження Лесі Українки 25 лютого виповнюється 150 років від дня народження Лесі Українки, яка ввійшла в літературу як велика поетеса-лірик, геніальний драматург, талановитий прозаїк, перекладач, блискучий літературний критик, невтомний збирач і дбайливий цінитель фольклорних скарбів українського народу. Талант Лесі Українки поєднав пристрасть Прометея, мудрість філософа і хист художника-майстра. Напередодні цієї визначної події, у Центральній бібліотеці Красилівської міської ради відбулася поетична акварель «Я знаю, що забуття не суджено мені…». Під час заходу бібліотекарі спільно з учнями 9-б класу Красилівського НВК «ЗОШ 1- ступеня та гімназія» здійснили захоплюючу і цікаву подорож визначним сторінками життя та творчості талановитої мисткині. Старшокласники ознайомилися з книгами відомої української поетеси, декламували її вірші та переглянули тематичну мультимедійну презентацію «Довго щирими сими словами до людей промовлятиму я…».








Немає коментарів:

Дописати коментар