середу, 9 вересня 2020 р.

Підсумки фотоконкурсу!


Підсумки фотоконкурсу «Красилівщина через об’єктив», бібліомайданчик «Мій Красилів, колиско моя», фотовернісаж «Мій Красилів: історія і сучасність» Напередодні святкування Дня міста Красилів, 9 вересня бібліотекарі Центральної бібліотеки підготували бібліомайданчик «Мій Красилів, колиско моя», де для жителів та гостей громади були представлені фотовернісаж «Мій Красилів: історія і сучасність», книжково-документальна виставка «Місто над Случем», медіазнайомство «Відомі особистості Красилова» та фотозону «Я люблю Красилів». Під час заходу відбулося нагородження учасників фотоконкурсу «Красилівщина через об’єктив», в якому взяли участь 26 жителів нашої громади. Переможцями фотоконкурсу стали: учень 9-го класу Красилівського НВК «Гімназія та ЗОШ Іст.» Ілля Кравчук (І місце) за фото «Річка Случ. Млини», студентка Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії Ангеліна Пасічук (ІІ місце) за фото «Природа заворожує своїм поглядом», ІІІ місце розділили учениця 9-го класу Красилівської ЗОШ І-ІІІ ст.№1 Юлія Гірман за фото «Велопрогулянка під дощем»_та вчитель Волицької ЗОШ І-ІІІ ст. Володимир Муляр за фото «Дозріває урожай. Поле біля Кульчинського лісу». То ж усіх учасників фотоконкурсу Красилівський міський голова Ніла Островська та начальник відділу культури Інна Грицюк відзначили вітальними листівками та подарунками, а переможці отримали грошову винагороду. Дякуємо усім конкурсантам за талант та прийняту участь у фотоконкурсі "красилівщина через обєктив" з нагоди святкування Дня міста!



































































Немає коментарів:

Дописати коментар