неділю, 21 червня 2020 р.

Бібліотеки громади, відзначили День батька різноманітними заходами.

У третю неділю червня в більшості країн світу відзначають День батька. Бібліотеки громади не стояли осторонь від цієї події і відзначили День батька різноманітними заходами.
Для читачів оформлені книжкові виставки: «Батько-гордість моя» (сс.Заставки, Чернелівка), «Мій тато – найкращий» (с.Дружне), «Родина, родина, від батька до сина» (с.Лагодинці), «З Днем батька!» (сс.Кульчини, Кульчинки). Бібліотеками було проведено: години спілкування «Мій тато – моя гордість» (с.Лагодинці), «Все на світі вміє тато» (с.Чернелівка), інформаційно-творчу годину «Батькові поради» (с.Дружне), портрет – колаж «Супер - Тато» (Бібліотека для дітей), конкурс малюнків «Мій тато – найкращий!» (с.Кульчинки), годину спілкування «У нас із братом найкращий тато» (с.Волиця), шоу книжкової ілюстрації «Я намалюю книгу разом з татом» (с.Заставки), бібліотечний флешмоб «Тато, татусь, таточко» (міська бібліотека), годину спілкування «Батько – гордість моя» (с.Кульчини). Також читачі бібліотек громади прийняли участь у флеш-мобі «#МійТатоНайкращий». На заходах бібліотекарі розповідали присутнім про традиції святкування Дня батька, знайомились з літературою, яка допоможе налагодити сімейні та побутові стосунки між татом і дитиною, читали вголос літературні твори, декламували вірші, де головним героєм є батько. Юні читачі із задоволенням малювали усміхнені обличчя своїх татусів, знаючи, що цей подарунок батькові буде не просто несподіванкою, але й приємним сюрпризом.

























































Немає коментарів:

Дописати коментар