вівторок, 7 квітня 2020 р.

Всесвітній День здоров’я.

7 квітня світова спільнота відзначає Всесвітній День здоров’я. Слід сказати, що цей День відзначається вже досить давно, починаючи з 1948 р.
Саме цього року була створена Всесвітня організація охорони здоров’я (World Health Organization) членами якої поступово ставали різні країни світу. На сьогодні це двісті країн, які зробили свій вибір на користь здоров’я людей. Україна була однією із перших таких країн – ще в 1948 р. відбулося підписання відповідних угод. А щорічне проведення Всесвітнього Дня здоров’я стало доброю традицією. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я та необхідність його збереження, незалежно від віку та місця проживання, статку та професії. Працівниками Центральної бібліотеки Красилівської міської ради до Всесвітнього Дня здоров’я організовано виставку «Здоров’я- найбільша цінність», на якій представлені книги про народну медицину, фітотерапію з її численними ефективними рецептами зеленої аптеки, які не завадить знати кожному, література, спрямована на лікування та оздоровлення людини. Книги, представлені на виставці допоможуть долучитися до здорового способу життя, збагнути мудрість народної медицини, поринути у загадковий світ лікування травами. Бережіть себе і свій організм, набувайте хороших звичок, привчайте себе до активного і здорового способу життя і будьте здорові, адже здоров’я- найбільша цінність.

Немає коментарів:

Дописати коментар