неділю, 16 червня 2019 р.

16 ЧЕРВНЯ - ДЕНЬ БАТЬКА


Тато! Ти для мене: Сильні руки, що підкидають мене до неба! Міцні обійми, де можна сховатися від усього світу!

Плечі, на яких я вище всіх! Долоні, де у кожну вміщаються мої дві! З тобою ніколи не страшно, бо ти моя безпека захист і підтримка! «Я люблю тата!» саме таку фотозону облаштували для татусів і дітей педагоги та працівники будинку творчості дітей та юнацтва м. Красилів. А також татусі мали змогу позмагатись разом із дітьми у шаховому турнірі, а напередодні такі ж змагання пройшли із тенісу настільного. З нагоди відзначення Дня Батька, в міському парку відпочинку працівниками Центральної бібліотеки та Бібліотеки для дітей була оформлена бібліотечна ятка "Приготуйте батьківські долоні, що пригорнуть радісно малят". Жителі та гості міста знайомились з книжковою виставкою "Мудрість батька передається дітям", переглядали фотосушку "Ми і наші татусі". Батьки і діти із задоволенням робили світлини у фотозоні "Разом з татом". Діти грали в ігри, малювали на асфальті, переглядали цікаві, яскраві дитячі журнали.





















Немає коментарів:

Дописати коментар