середу, 6 лютого 2019 р.

Пізнавально-розважальна мандрівка «До країни здоров’я».

Пізнавально-розважальна мандрівка «До країни здоров’я» Людина, яка доброзичливо ставиться до інших, вміє розподіляти свій час, активно рухається, правильно харчується, загартовується, не має шкідливих звичок - веде здоровий спосіб життя.
5 лютого у бібліотеці для дітей відбулася пізнавально-розважальна мандрівка «До країни здоров’я». Гостями заходу стали школярі 5-а кл. Красилівської ЗОШ №3 та 3-а кл. НВК «Гімназія та ЗОШ І ступеня». На станції першій бібліотекар спілкувалася з дітьми на тему: «Від чого залежить здоров’я твоє?». Діти гарно проявили себе відповідаючи на запитання вікторини здоров’я. «Щоб було здорове тіло – Встав і враз берись за діло, Ти зарядкою займайся І водою обливайся» - таку назву мала станція друга. На цій зупинці діти подивилися фрагмент вистави за п’єсою Н.Уварової «Фізкультура для Баби Яги», яку показав ляльковий театр Красилівського будинку творчості для дітей та юнацтва під керівництвом Тетяни Семякової. Книжкова виставка «Якби я знав…» розповіла про заповіді здоров’я. Діти наочно побачили переваги здорового способу життя, спортивних занять та оздоровчих вправ.






Немає коментарів:

Дописати коментар