суботу, 6 жовтня 2018 р.

Година права «Мої права – моє життя» в рамках тижня правових знань з нагоди відзначення Дня юриста.

3 жовтня в читальній залі центральної бібліотеки Красилівської міської ради працівниками юнацького абонементу проведено годину права «Мої права – моє життя» в рамках тижня правових знань з нагоди відзначення Дня юриста.
На зустріч з учнями 9А та 9Б класів ЗОШ №1 завітав заступник начальника відділу Красилівське бюро правової допомоги Ігор Мудь, який ознайомив школярів з усіма тонкощами професії юриста та зазначив, що кожна людина від народження має свої права. Кожен із нас має сам стежити, чи не порушуються його права та свободи. І головне – пам’ятати, що крім прав, у кожної людини є ще й обов’язки. А права інших потрібно поважати не менше, ніж власні. Бібліотекар Ірина Олійник ознайомила присутніх з книжково-ілюстрованою виставкою «Я – громадянин України». Захід пройшов цікаво, змістовно, а головне, засвідчив небайдужість нашої молоді до питань правової обізнаності, формування правової свідомості і правомірної поведінки.

Немає коментарів:

Дописати коментар